Nie daj się złości, o empatii w komunikacji – Ewa Margańska

Jaką rolę w Twojej komunikacji odgrywa uczucie złości? Czy zdarza Ci się osądzać i oskarżać innych ludzi, którzy wg Ciebie postępują błędnie lub zasługują na karę? Tak, źródło złości tkwi w naszym własnym myśleniu. Na wiele sposobów wykorzystujemy cechy języka, żeby dojść do fałszywego przekonania, że nasze uczucia są wynikiem cudzych uczynków. Jeśli chcesz dowiedzieć …

Udostępnij ten artykuł na:

Kobieta na scenie – Kacper Biłozor

KOMUNIKACJA JEDEN DO WIELU: PŁEĆ I PERSPEKTYWA W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH Żyjemy w świecie pełnym tekstu, grafiki i fotografii. Nasz odbiór firm i osób zabarwiony jest tym, co możemy o nich przeczytać oraz tym, jak je postrzegamy. Zapominamy często, że oferty handlowe, strony internetowe, czy profile w mediach społecznościowych to efekty pracy copywriterów, artystów fotografików oraz …

Udostępnij ten artykuł na:

Słuchaj. I rób co chcesz

W czasach, gdy jednym z uzależnień może być fonoholizm, coraz mniej miejsca jest na słuchanie. Zatem czy warto zainwestować w tę prostą z pozoru czynność? Zwłaszcza, gdy wszystko wokół krzyczy: – Patrz na mnie! Sprawdźmy razem w niedzielę – 22.09.2019. A reszta niech będzie słuchaniem. Mateusz

Udostępnij ten artykuł na:

Jak zaczarować klientów skuteczną komunikacją – Jerzy Zientkowski

Jak opowiadać o produkcie, żeby nie zanudzić klienta? Na krótkich warsztatach nauczymy się stosować system CUC, żeby znaleźć to, co warto, trzeba i opłaca się mówić o naszych usługach i produktach. Warsztat dedykowany każdemu, kto chce niewielkim nakładem prostej pracy zdobyć przewagę konkurencyjną – i zaczarować klientów skuteczną komunikacją.   W warsztatach “Jak zaczarować klientów …

Udostępnij ten artykuł na:

Komunikacja marki i reputacji – Ewa Wilmanowicz

W świecie, w którym komunikacja to nieodzowny element naszego życia, ale i dźwignia każdego biznesu, aby zaistnieć ze swoim przekazem nie wystarczy mieć coś do powiedzenia – potrzebna jest strategia. O tym w jaki sposób skutecznie komunikować wartościową markę i osobistą reputację opowie Ewa Wilmanowicz podczas swojego wystąpienia, a podczas warsztatów przestawi konkretne narzędzia i …

Udostępnij ten artykuł na:

Konflikty damsko-męskie w komunikacji, czyli sztuka nieporozumień – Kacper Biłozor

Mowa jest kluczową kompetencją człowieka. Umiejętność porozumiewania się z innymi jest podstawą sukcesów w naszym życiu, tym osobistym i zawodowym. Osoby, które potrafią skutecznie przemawiać i przekonywać, szybciej znajdują pracę i pozyskują klientów oraz mają lepsze relacje — prywatne i biznesowe. Rzecz w tym, że każdy z nas ma inną perspektywę. Inaczej odbieramy i interpretujemy …

Udostępnij ten artykuł na:

Komunikacja niewerbalna – dlaczego ma tak ogromne znaczenie w budowaniu relacji? – Magdalena Koźmala

Znakomita część naszej komunikacji opiera się na sygnałach niewerbalnych, może nimi być mimika, gesty, a nawet…cisza… Jak świadomie używać języka gestów? Jak odczytywać przekaz płynący do nas poza słowami? Skąd wiemy, że chcemy z kimś stworzyć relację? Jak rozpoznać, że ktoś używa języka gestów przeciwko nam? Rozpatrzymy 3 obszary i konkretne zagadnienia: Mowa ciała – …

Udostępnij ten artykuł na:

Co mówi o Tobie Twoje ciało? – Magda Foeller

Żyjemy w dobie rosnącego znaczenia wyglądu oraz prezencji w komunikacji i budowaniu relacji z drugim człowiekiem. Zarówno w kontakcie osobistym, jak i w mediach społecznościowych postawa ciała i sama sylwetka może zamanifestować światu pozytywne lub negatywne cechy osobowości. Podczas wystąpienia uczestnicy dowiedzą się co mówi o człowieku jego ciało? Które z jego wartości, cech i …

Udostępnij ten artykuł na:

O intuicji i nie tylko…czyli jak rozmawiać ze Sobą – Małgorzata Gąska

„Na początku było słowo…” czyli o potędze myśli i konsekwencjach z nią związanych. Czym jest myśl? Jak na nas wpływa i jakie procesy uruchamia w ciele? Co dzieje się dalej…? Czym jest intuicja? Kiedy „czuję” i „wiem”, a kiedy „nie wiem”? Każdy z nas jest C(iało)U(mysł)D(usza)EM. Nie każdy to wie, uznaje, komuniuje, nie każdy się …

Udostępnij ten artykuł na: