Wystąpienia

Nie daj się złości, o empatii w komunikacji – Ewa Margańska

Ewa Margańska
Ewa Margańska

Jaką rolę w Twojej komunikacji odgrywa uczucie złości?
Czy zdarza Ci się osądzać i oskarżać innych ludzi, którzy wg Ciebie postępują błędnie lub zasługują na karę?
Tak, źródło złości tkwi w naszym własnym myśleniu. Na wiele sposobów wykorzystujemy cechy języka, żeby dojść do fałszywego przekonania, że nasze uczucia są wynikiem cudzych uczynków.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, z czego bierze się Twój gniew, przyjdź na moje warsztaty.
Dowiesz się, kiedy złość może być pożyteczna i w jaki sposób możesz ją wyrazić, by nie „wywoływać wilka z lasu”, nie tracić energii, a przede wszystkim nie przyczyniać się do istnienia przemocy w relacjach międzyludzkich.
Nie jestem coachem … Jestem doświadczonym pedagogiem. Nie zmienię Twojego życia, ale mogę Ci pomóc w uświadomieniu i wskazać 4 sposoby, jak nie dać się złości i wsłuchać się w potrzeby własne i innych ludzi.
Zapraszam na moje warsztaty podczas II edycji Kodów kobiecości.

Udostępnij ten artykuł na:

Kup Bilet przez Evenea

You may also like...



Newsletter