Jolanta Ambrożewicz – trener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.
Promotorka przedsiębiorczości, komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości.
„Marketing interakcyjny w budowaniu relacji ze społecznością i klientem”
Jolanta Ambrożewicz – trener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.
Promotorka przedsiębiorczości, komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości.
Zafascynowana content marketingiem i mediami społecznościowymi.
Od ponad 9 lat prowadzi firmę, współpracując z markami różnych branż. Wspiera przedsiębiorców w tworzeniu strategii prezentowania wartościowych produktów i usług. Dostarcza wskazówki i narzędzia związane z działaniami marketingowymi, także w świecie online.
Uczy skutecznej komunikacji i budowania relacji oraz tego, jak promować biznes. Nie tylko atrakcyjnie i skutecznie, ale też autentycznie i z radością.
Autorka artykułów do portalu ObcasyPodlasia.pl, wspierających przedsiębiorcze Kobiety w prowadzeniu i rozwijaniu firm. Twórczyni kursów, warsztatów oraz szkoleń dotyczących relacji interpersonalnych i promowania biznesu. Również w wersji online.
Wierzy, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.
Prywatnie wielbicielka zwierząt, psychologii pozytywnej, rozwoju osobistego oraz turkusowych organizacji. Pasjonatka networkingu i interworkingu. Uzależniona od czytania książek.
Temat Wystąpienia:
Marketing interakcyjny w budowaniu relacji ze społecznością i klientem
- Dlaczego w tworzeniu relacji tak istotna jest autentyczność?
- Jak podejść do marketingu i promowania swoich działań, by robić to bez stresu oraz poczucia narzucania się Odbiorcom?
- Jak lepiej docierać do swoich Klientów, dostrzegając ich wyzwania i potrzeby?
- Jak tworzyć strategię komunikacji marki w zgodzie ze swoimi wartościami i budować wokół niej społeczność?